15 juni 2009

Saxofoonkwartet Tango & Zo

Saxofoonkwartet Tango & Zo Hier kun je een kijkje nemen op onze website en het zou natuurlijk leuk zijn als je daar een berichtje achter laat.

Wij zijn een kwartet dat voornamelijk tango's speelt van uiteraard Astor Piazzolla, maar er zijn meerdere componisten die tango's hebben geschreven.

B.v. Werner Thomas Mifune heeft diverse tango's voor strijkkwartetten geschreven en die heb ik bewerkt voor het kwartet Tango & Zo. Als je contact met ons wilt opnemen kun je schrijven naar het volgende emailadres. tangoenzo@gmail.com

Uiteraard kun je ons ook inhuren voor diverse gelegenheden. hopelijk tot ziens!!!

1 opmerking:

  1. Hay Marijke,
    leuke site, ziet er heel verzorgd uit en veel inf ook.
    Ik Ben Arno Boidin en heb ook een beetje een passie voor de baritonsax.
    Al ben ik van origine een koper blazer en wel het zware werk. ben opgeleid binnen de kon. muziek vereniging Veronica in Zuidzande al zo'n 40 jaar geleden. en speel daar Es-Bas. 22 jaar geleden heb ik echter een uitstapje gemaakt via de muziek school en heb sax leren spelen Tenor maar bezit nu sinds enkele jaren een Bariton.We (mijn vriendin Tenor, en 2 collega muzikanten en ik) zijn nu onlangs definitief gestart met de opzet van een eigen kwartet, Het eerste openbare optreden hebben we net achter de rug. en smaakt naar meer.
    ons repetoir bestaat momenteel uit een mengeling van klassiek en lichte muziek waar verschillende rags op dit moment de boventoon voeren.
    Helaas nog weinig of geen tango's behalve dan libertango.
    ik wens je succes met het kwartet en zal denk ik nog wel eens langs komen op deze schitterende site, klasse groeten
    Arno

    BeantwoordenVerwijderen