23 juni 2009

SPON

Stichting Project Orkest Nederland (SPON) organiseert minimaal jaarlijks diverse prachtige en leuke projecten voor amateurmuzikanten. Dit als welkome aanvulling naast de activiteiten van de eigen vereniging waardoor extra kan worden gewerkt aan de muzikale ontwikkeling. SPON verzorgt projectorkesten, samengesteld uit amateurmuzikanten uit het hele land, die jaarlijks mooie concerten in afwisselende landen geven.

Vandaag heb ik een bericht van de Stichting Project Orkest Nederland gehad. Ik heb me opgeven voor het project in 2010. De reis gaat dan naar Zweden en ik zou het helemaal te gek vinden als ik mee zou kunnen
De inschrijvingen zijn gestart en een aantal instrumentgroepen zitten al vol.
In de brief werd vermeld hoeveel mensen zich aangemeld hebben en met welke instrumenten.
Voor baritonsaxofoon maar 2 mensen, waarbij ik stiekum denk dat ik wel een kansje maak.
Nog rustig even afwachten tot het definitieve bericht komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten