29 november 2009

KlarinetNsemble uit Hilvarenbeek e.o. en Tango


Vanmiddag naar een schitterend optreden geweest van KlarinetNsemble uit Hilvarenbeek e.o.
Zij hadden een programma vol met tango en dat was de reden dat ik er naar toe ben geweest. Ik ben zeer geïnteresseerd in tangomuziek. Ik heb genoten!! Het was een fantastisch concert. Er werd voortreffelijk gemusiceerd en het had een hoog niveau.
Alle klarinetten waren vertegenwoordigd, van esklarinet tot en met contrabasklarinet.
In eerste instantie had ik een beetje mijn bedenkingen, alleen maar klarinetten, maar gezien het feit dat er zo goed gespeeld werd overtrof mijn verwachtingen.
Daar kwam bij dat ze een hele goede zanger erbij hadden, een voor mij bekende saxofoniste en ook een paar dat tango danste. Esther Heitzer, wat kan ze mooi dansen. Prachtige lijnen, soms ingetogen, dan weer uitbundig, samen met haar danspartner heeft ze mij weer weten te imponeren.
Een concert wat me lang bij zal blijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten