8 november 2009

Vervolg SPON

Gisteren de eerste repetitiedag gehad met het projectorkest!!
Het was weer een hele ervaring.
Na een rit van ruim 1 uur kwam ik aan in Driebruggen, bij het dorpshuis Custwijck.
Het leek erop of daar de wereld stopte. Misschien krijg ik nog een keertje de kans om er een wandelingetje in de omgeving te maken, want het zag er erg aantrekkelijk uit. Slootjes met wilgenbomen en smalle weggetjes.
Door de voorzitter van SPON werden we van harte welkom geheten en na een voorstel rondje van het projectteam, voor al uw vragen, en de dirigent werd er gelijk stevig begonnen.
De hele dag hebben we keihard gewerkt, met een pauze voor de lunch, en een korte pauze in de middag.
Vier stukken hebben we doorgenomen, waarvan 2 wel wat moeilijke stukken, die dus zeker thuis wat bestudeerd moeten gaan worden. Maar daar doen we het natuurlijk allemaal voor.
Ik had wel gelijk in de gaten dat dit allemaal mensen zijn die graag hard willen werken en een goed niveau hebben. De dirigent heeft duidelijk de touwtjes in handen en laat niet met zich spotten. Geen geklets en dergelijke!!
Ik moest natuurlijk wel wennen aan hoe het er aan toe ging. Het aftellen, het aangeven, tempo wisselingen. Gelukkig ...ik kon aardig mee.
Doodmoe, maar zeer tevreden reed ik weer naar huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten