30 januari 2010

SPON dag

Vandaag weer een hele dag vol met muziek. Doordat het 's ochtends wat gesneeuwd had ben ik vroeg van huis vertrokken. Om 08.05u. wel te verstaan. Om 10.10 was ik eindelijk op de plaats van bestemming: Dorpshuis Custwijck in Driebruggen. Het was slow motion rijden geweest, want de weg was hier en daar nog glad en vol bevroren sneeuw. Dus nadat ik mijn spullen had klaargezet eerst maar even een kopje koffie. Aangezien de dirigent ook over dezelfde besneeuwde weg moest komen en hij in een file terecht kwam, begon de repetitie pas om 10.30u. Maar .. toen werd er wel keihard gewerkt.
Vandaag hebben we de Slavische dansen 1, 4 en 8 van Dvorak aangepakt en nu met het hele orkest.
Ook Highlights of Chess, Xenia Sarda, Locus Iste en Gabriellas Sång zijn aan bod gekomen.
Tot slot een orkestbewerking van Mama Mia van Abba. Het voelt heerlijk om met zoveel mensen muziek te maken, dus ik geniet er met volle teugen van. Van repetitie zijn foto's gemaakt en na de repetitie is er een groepsfoto gemaakt. Toen nog allemaal op de kiek met de eigen sectie!!
Om vier uur reed ik richting Schiedam en gelukkig was de weg weer helemaal sneeuw en ijsvrij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten