30 mei 2011

Slotconcert SPON in MIDI theater te Tilburg 28 mei 2011

Na een succesvolle concertreis naar Berlijn was het afgelopen zaterdag 28 mei de beurt aan familie vrienden, kennissen en collega-muzikanten om van onze muzikale kwaliteiten te genieten.
Midi theater
Nog even een repetitie

 Om half drie kwam iedereen zo'n beetje binnendruppelen in het MIDI theater om bij het nuttigen van een drankje eerst wat ervaringen uit te wisselen. Daarna volgde nog een repetitie om hier en daar nog wat aandachtspuntjes nog eens door te nemen.


Chaos bij het 3e deel Dutch Masters
HET SPON orkest
 Iedereen had er weer heel veel zin  in, maar er moest eerst natuurlijk nog wat gegeten worden. Omdat het toch mijn stad was kon ik makkelijk even naar huis om te eten en me voor te bereiden op het concert.



In de pauze!!
Mooi overzicht
Ed wilde ook graag een mutsje!!!
Het was goed om te zien dat er zoveel belangstelling was en de zaal bijna vol zat. Er is goed gespeeld alhoewel er hier en daar wat foutjes te bespeuren waren. Dat zullen de zenuwen wel geweest zijn. Het is altijd weer anders om voor eigen publiek te spelen.
Ik heb er in ieder geval van genoten.  

Na het concert natuurlijk wat nagepraat en van heel veel Sponners afscheid genomen. Ik zal ze missen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten