29 april 2014

Muziekactiviteiten

Zoals het wel vaker gebeurt met voornemens, lukte het ook mij niet om de laatste tijd regelmatig mijn activiteiten op muziek gebied in mijn blog onder te brengen.
Er gebeurde teveel!! Ook ernstige dingen en de lust om mijn blog bij te houden werd me daardoor ontnomen.
Een kwartetlid van Tango & Zo heeft een einde aan zijn leven gemaakt en dat had een enorme impact.
We hebben met de andere kwartetleden en nog een lid van het Spon kwartet een mooi nummer gespeeld op zijn begrafenis en hem een mooi afscheid kunnen geven.

Het leven gaat dan weer door , maar wij waren niet meer compleet.
Inmiddels is dat wel opgelost en hebben we weer een kwartet in een andere samenstelling.
Mona op sopraan, Cobi op alt, Frank op tenor en ik op bariton!
We hebben weer wat repetities gehad en het gaat goed en we hebben er weer zin in!!!

Het SPON saxofoonkwartet
Het SPON kwartet was dezelfde persoon kwijt en ook binnen dat kwartet waren de gemoederen zwaar gestemd.
Wilden we nog wel door en met wie dan wel.
Inmiddels is ook dat weer opgelost en hebben we in Serge een vervanger gevonden. Hij op alt en ik weer terug op de bariton.
Jammer voor mij dat ik geen alt meer kan spelen, maar het zij zo!
Met dit kwartet inmiddels ook weer wat repetities gedaan en we zijn aan het groeien.
De balans moet nog gevonden worden, maar ik heb er wel vertrouwen in.

Dan nog het Ottomani kwartet.
Ook daar hebben we een wissel gehad en is Ciske vervangen door Janine en daar hebben we een hele goede alt speelster aan.
De sfeer is uitstekend , er wordt hard gewerkt en we hebben er erg veel plezier in.


Oefenen voor extreme make over
Met de broodnodig flesjes!!!!!
De repetities voor het 6e project van SPON zijn in volle gang en we hoeven er nog maar 2 en dan gaan we weer op reis!!!
Naar Noord Italie deze keer en ik heb er erg veel zin in.
Ik heb er hard voor gestudeerd, want er zitten wat moeilijke stukken bij, maar dat is voor de broodnodige uitdaging.


De tenor sax dames!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten