29 april 2014

Regionaal Senioren Orkest Midden Brabant.

Sinds twee en een halve maand ben ik officieel lid van het Regionaal Senioren Orkest Midden Brabant o.l.v. Maarten Jense. We repeteren wekelijks in Hilvarenbeek in Gemeensschapshuis Elckerlyck!
Een groot orkest van ongeveer 75 mensen met de gemiddelde leeftijd van....pff, ik schat 70???
Maar...er zitten hele goede muzikanten bij die al hun hele leven muziek maken en waarschijnlijk in het harnas sterven!!!

RSO optreden in Het Laar te Tilburg 28-3-2014



De repetities zijn goed en ook heel gezellig. Ik heb het gevoel dat ik volledig ben opgenomen en mijn buurman Cees, (ook bariton saxofoon speler) is reuze blij met me.
Inmiddels heb ik al drie concerten mee gedaan. Eentje in Bejaarden centrum Het Laar en twee in de Concertzaal te Tilburg.




Het eerste concert werd goed bezocht, maar het tweede nog beter. Bijna uitverkocht!!!
We hebben heerlijk gespeeld en beide dagen waren de bezoekers laaiend enthousiast.
Na het tweede concert zijn we met een groot aantal leden van het orkest gaan eten in De Brouwerij te Diessen.
Het waren 2 heerlijke dagen waar ik met plezier aan terug denk en ik hoop dat ik nog vele jaren deel mag uitmaken van dit orkest!!!



Pauze!!!!
In de gang afstemmen

Alles staat klaar voor het concert!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten